Elk bedrijf verdient het om succesvol te zijn.

Bij Ablestar zijn we ervan overtuigd dat bedrijven en organisaties als sterren zijn: ze beginnen met een vonk, en met de juiste samenstelling, omstandigheden en middelen kunnen ze groeien en schitteren op een manier die niemand ooit voor mogelijk had gehouden. Ons motto is dan ook 'We enable you to become a star!'

Onze missie

ablestar

It's not just about reaching the stars, it's about becoming one

Wij helpen bedrijven en merken met een multidisciplinair team en geïntegreerde aanpak om nog succesvoller te worden. We werken vanuit de partnership gedachte samen met onze klanten om gestelde doelen te behalen met behulp van een resultaatgedreven en transformatieve aanpak. Ons belangrijkste doel is om organisaties in hun kracht te zetten en hen te helpen nieuwe kansen te identificeren, hun merk te herpositioneren, langdurige concurrentievoordelen te behalen middels een doordachte marketingstrategie, veranderingen in de organisatie aan te brengen middels UX, design thinking en AI en positieve resultaten te bereiken voor alle betrokkenen.

Oprichters

Foto oprichters Ablestar Floris Derken en Michel van Velde

Floris Derksen

Floris Derksen is een award winning Creative Director en medeoprichter van Craftmore. Hij was medeoprichter van het internationaal gerenommeerde digitale bureau One Shoe, dat hij in 2020 succesvol verkocht.

Floris staat bekend om zijn innovatieve mindset en buitengewone vermogen om strategie, technologie en creativiteit te combineren en is een vooraanstaande leider in de sector.

Zijn werk voor internationale merken als DHL parcel, Damen Shipyards, Stage Entertainment en Sanofi is erkend met meer dan 50 prestigieuze prijzen, waaronder meerdere Lovies, Digital Impact en DIA awards, wat zijn toewijding aan uitmuntendheid en grensverleggende aanpak laat zien. Floris is momenteel jurylid van de Lovie Awards, Website of the Year Awards en Global Webby Awards.

Floris blinkt uit in het creëren van digitale ervaringen die functionaliteit en esthetiek in evenwicht brengen, en levert consequent innovatieve oplossingen die aanslaan bij het publiek en de verwachtingen overtreffen. Zijn visionaire leiderschap blijft de groei van Craftmore stimuleren en nieuwe maatstaven zetten in het digitale domein.

Michel van Velde

Michel van Velde, CEO en medeoprichter van Craftmore, is een ervaren creatieve merkstrateeg met een voorliefde voor technologie en AI. Samen met Floris Derksen richtte hij in 2006 eerder het succesvolle One Shoe op, het internationaal erkende creatieve en digitale bureau dat ze in 2020 succesvol verkochten.

Michels heeft, met zijn strategisch en creatieve inzichten, een cruciale rol gespeeld bij het opbouwen en versterken van merkidentiteiten van talloze internationale organisaties, waarbij hij zijn diepgaande begrip van marktdynamiek en consumentengedrag gebruikte om de merken effectief te positioneren.

Als CEO heeft Michel een levendige werkomgeving gecreëerd die talent en innovatie stimuleert, waardoor One Shoe is gegroeid van een klein creatief team tot een internationaal gerespecteerd bureau met meer dan 50 werknemers. Zijn ondernemende geest, diepgaande begrip van merkstrategie en meerdere bestuursfuncties hebben hem tot een belangrijke figuur in de creatieve industrie gemaakt, die voortdurend inspireert en innoveert in het steeds veranderende digitale landschap.