Apr 01 2025
Miron Glass kiest strategiebureau Ablestar voor internationale merk- en positioneringsstrategie
)
Miron Glass, wereldwijd producent en leverancier van exclusieve violetglazen verpakkingen, heeft strategiebureau Ablestar geselecteerd als partner voor de ontwikkeling van de nieuwe merkstrategie en merkpositionering.
Miron Glass creëert hoogwaardige verpakkingsoplossingen die natuurlijke producten beschermen én revitaliseren. Het speciaal ontwikkelde violet glas filtert specifieke lichtfrequenties, waardoor de kwaliteit en houdbaarheid van de inhoud van diverse producten aanzienlijk wordt verlengd. Het merk levert aan een breed scala van sectoren, waaronder cosmetica, farmacie, voeding en wellness, en is actief in meer dan 80 landen met vestigingen in Europa en de Verenigde Staten.
Ablestar zal zich, middels een serie van workshops, richten op het aanscherpen van de merkpositionering en het ontwikkelen van een toekomstbestendige strategie die het unieke karakter van het product wereldwijd versterkt.
Michel van Velde, medeoprichter van Ablestar; "Wereldwijd is er een groeiende vraag naar hoogwaardige en duurzame verpakkingsoplossingen. Miron Glass, als alternatief voor plastic, speelt hier op in. Ablestar helpt naast merkstrategie ook om nieuwe proposities te ontwikkelen en het merk Miron Glass nog sterker in de markt positioneren,"
Miron Glass ontwikkelt en verkoopt exclusieve violetglazen verpakkingen die diverse producten beschermen tegen schadelijke lichtinvloeden. Het unieke glas verlengt de houdbaarheid van de producten en behoudt hun natuurlijke kracht. Miron Glass bedient klanten in meer dan 80 landen en heeft vestigingen in Europa en de Verenigde Staten.